Ønskeliste 

Jeg har altid en ønskeliste på min telefon – og en på en notesblok i min taske. Tit så glemmer jeg, hvad jeg i virkeligheden har behov for eller ønsker mig. Det er ikke en bestillingsliste, det er ikke ting, som jeg skal købe, og jeg må gerne afvige fra listen så tosset jeg vil. Listen gør det ganske enkelt nemmere for mig at undgå impulskøb. Køb hvor jeg, i bagklogskabens skarpe lys, nok hellere ville have brug pengene på noget ordentligt.
Min forårsønskeliste ser lige nu sådan her ud:
Processed with Moldiv
1. Kelimpuder i støvede farver til at skabe sprælske indslag et ellers skandinavisk, hvidmalet hjem. Jeg er i det hele taget tosset med den etniske strømning man ser inden for indretning lige nu. Synes det er spændende og skaber varme – og så passer det også helt perfekt med alle de sager, jeg igennem årene har hevet med hjem fra diverse rejser, blandt andet min Marokko-pude, som vi bruger som fodstøtte.
2. Fine fade – gerne i keramik og smukke skærebræt til servering. Mad bliver bare mere appetitligt, når det serveres på en lækker måde.
3. Flere fine potteskjulere fra denne fristende webshop – har I endnu ikke stiftet bekendtskab med hjemmesiden Objects&Use, så kan jeg afsløre, at det er et farligt godt bekendtskab.
4. Jeg sukker efter det smukke armbånd fra Line&Jo. Har længe drømt om den fine tråd med den lille diamant til at pryde mit ellers bare håndled. Har tidligere været rigtig glad for smykker, men kan mærke at jeg inden for de seneste år helt er holdt op med at gå med andet end min forlovelsesring og min vielsesring, samt et par små diamantørestikker. Det ville jeg gerne lave om på. Synes det er så feminint med smykker og det her armbånd er tilpas enkelt til at jeg ikke føler mig over-pyntet.
5. Calvin Klein trusser – fordi de er de mest bahagelige trusser, jeg nogensinde har haft på(!) Og så elsker jeg det sporty look og den brede trussekant. De enkelte par jeg ejer er storfavoritter i undertøjsskuffen – hvis man kan sige det, så det er vist på tide at sortimentet bliver udvidet med lidt flere par.
6. Embryloisse CC-creme. Har tidligere brugt deres BB-creme og er stor fan. En farvet skønhedscreme redder virkelig en foundationforskrækkets morgener og jeg oplever at min hud får mere glød og virker mere ensartethed. Helt uundværlig for mig. CC er en udvikling af BB, der blandt andet fugter mere, så den er helt sikkert på listen for marts.
7. Den her plakat har været på min ønskeliste i uendelige tider. Elsker enkeltheden, og nu når vi flytter, så passer den perfekt på vores nye vægge. Har egentlig hele tiden tænkt, at det skulle være plakaten med New York, men Paris har også en særlig plads i mit hjerte. Mon to er for meget?
8. Så mangler jeg desperat en ny natcreme. Det må gerne være Tromborg‘s Deluxe Facial Creme. Jeg er i forvejen mægtig glad for at bruge Tromborgs produkter, blandt andet Tromborgs uundværlige body scrub og den lette håndcreme med pumpe, der både er praktisk og pynter ved vasken. Min hud er særlig tør om vinteren og har brug for ekstra fugt, og så elsker jeg at cremen både kan fungere som dag- og natcreme. Det er både nemmere, når man rejser med den, men også lidt bedre for økonomien. Må indrømme at jeg somme tider bliver en smule hidsig ved tanken om, hvad man som kvinde spenderer på skønhedsprodukter. Her får man i princippet to cremer i én, og det er jo i sig selv et argument for investeringen.
Sagerne til boligen må vente til vi er flyttet. Tromborgs creme og Embrolyisse’s CC-creme er allerede lagt i kurven sammen med trusserne.
Leave a Reply

