Om selvforkælelse…

DSC_0050

Jeg har i dag købt en gave fyldt med forkælelse til en sød, graviditetsramt én. Jeg har gjort det før og hver eneste gang har det været et hit. Har flottet mig med en massage hos Amazing Space – og jeg ved allerede nu at den vil gøre godt. Samtidig tager mig selv i at ønske at gaven var til mig selv, ahem. I virkeligheden ville jeg gerne være bedre til at give mig selv gaver. Ikke i form af tøj eller andet gejl (halter vist ikke på den front, suk), men i form af selvforkælelse. Særligt ansigtsbehandlinger og massager, lækre sager, der skaber åndehuller og overskud i en fortravlet hverdag. Gang på gang oplever jeg at månedens lommepenge bliver brugt på alt muligt andet end den time i himlen, som jeg lovede mig selv at få booket i sidste måned. I virkeligheden handler det jo ikke om vilje, men om økonomi. Bruger jeg penge på tøj, kan jeg se det hænge og smile til mig på tøjstativet. Køber jeg en ny, uundværlig, dims til matriklen, så er den også nem at spotte – også 14 dage efter. Velvære er ikke til at tage at føle på. Og selvom jeg hver gang lover mit fremtids-jeg, Amar’ og halshug, at gøre det igen snart. Ja, så ender jeg alligevel med at få brugt pengene på alt muligt andet.

Tænker jeg mig om, så er det jo det værd, når man forlader Amazing Space’s lokaler under Hotel D’Angleterre fuldstændig afslappet. Helt uden at tænke over den manglende make up, den let rødlige hud (fra peelingen, that is) og det lettere fjogede, men salige, ansigtsudtryk går man ud i menneskemylderet omkring Kongens Nytorv. Min hud bliver generelt pænere, mere gennemfugtet og nemmere at lægge make up på, når jeg har været en tur i hænderne på de yndige damer, med misundelsesværdigt pæn hud, fra Amazing Space.

Må hellere få booket den tid(!) og huske at købe deres vidunder-håndcreme samtidigt.

…. Derudover så tilbyder Amazing Space, D’Angleterre også spa-lækkerier. Hvis man er til den slags. Har i hvert fald leget med tanken om en tøsedag i luksusland. Hvis du er blevet fristet, så kan man finde det hele på Amazing Space. Advarsel: man kan let blive fristet til at bruge hele måneden bu

Leave a Reply

