Fem uundværligheder



Amazing Space laver nogle velduftende produkter, der ikke blot taler til mit æstetiske øje, men også hjælper min hud. Jeg går i forvejen derinde hver 2. måned til ansigtsbehandlinger og sidste gang fik jeg deres Soft Blossom Facial Cleanser med. Den er ubeskrivelig blød og lækker, og har holdt min hud fugtet og ren vinteren igennem. Få den her.

Den har dog ikke klaret det alene, men har fået hjælp af Amazing Space’s Oil infusion, så huden er blevet fugtet både indefra og udefra. Det har helt bestemt gjort en kæmpe forskel for min hud, der ellers har en tendens til at tørre ud om vinteren, og det er på trods af at jeg har svømmet 2-3 gange om ugen i klorvand. Køb den her.

Karamejus Konjac svamp bruger jeg hver morgen. Før jeg fik den, ville jeg nok havde rynket på næsen af dette nye beautyfænomen. Jeg må dog indrømme at jeg er overbevist. Min hud tørrer normalt ud, hvis jeg vasker mit ansigt i vand. Den begynder at stramme og hungrer efter fugt. Vasker jeg mit ansigt med svampen forbliver den blød og føles til og med mere glat og jævn. Jeg blødgør simpelthen svampen i et par minutter i varmt vand og vasker mit ansigt med bløde, cirkelbevægelser – det kan endda gøres i badet, hvilket jo igen sparer tid. Find den her.

Tromborgs bodyscrub har fulgt mig i mange år og sjældent har jeg haft så lækkerblød en hud, som efter jeg har brugt den i badet. Min mand er også stor fan og strør om sig med komplimenter, når den har været i brug. Lemongrass er min favorit, den fylder hele badet med citrus og duften følger en hele dagen. Køb den her.

Sidste uundværlighed på listen må være min gamle ven fra Nilens Jord. Jeg har forsøgt mig med mange forskellige slags concealere, fra de dyre til de billige. Jeg bliver dog ved med at vende tilbage til den her. Den har en flydelse concealere i den ene ende, som jeg bruger under øjnene og en fast, som jeg bruger til at udjævne farveforskelle om fx næsen eller til at dække ujævnheder. Jeg er endnu ikke faldet over en, der har samme dækningsgrad og naturlighed om man har brug for at dække lidt eller meget. Få den her.

Leave a Reply

